MediafunLAB - blogosfera, vlogosfera - biznes kontra pasja

7 Czerwca 2013, 11:00 (Piątek) - 8 Czerwca 2013, 16:00 (Sobota)

Kino Luna, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Program mediafunLAB

Dzień 1 (piątek) - 7 czerwca 2013

11:00 - 11:15

Rozpoczęcie konferencji

11:15 - 11:40

Marcin Wójtowicz - Senior Strategy Consultant - K2

YouTube od trzeciej strony - Jak agencje i marketerzy postrzegają ten kanał komunikacji i jak mogą w nim uczestniczyć.

11.40 - 12.00

Marcin Jaśkiewicz - ISTV - http://istv.pl/

Studia i sieci YouTube - fakty i mity na temat współpracy

12:00 - 12:30

Radek Kotarski (Polimaty) - http://polimaty.pl/

Formaty telewizyjne nie sprawdzają się na YouTube! Prawda czy mit?

12:30 - 13:15

Facebook, YouTube i edukacja - podobno dzisiejsza młodzież to idioci, nie znają odpowiedzi na najprostsze pytania a całą swoją wiedzę czerpią z internetu. Czy kanały video, które prezentują wiedzę w lekkie formie to tylko rozrywka czy nowa, samozwańcza forma edukacji?

Darek Hoffman (Sci-fun) http://www.youtube.com/SciTeraz

Radek Kotarski (Polimaty) http://polimaty.pl/

Kuba Jankowski  (KubaShow) - http://www.youtube.com/KubaShowTV

Piotr Peszko - http://blog.2edu.pl/

(prowadzenie Maciej Budzich)

13:15 - 14:00

Dziennikarze i blogerzy - dyskusje o konflikcie między tymi światami pojawiają się na wielu konferencjach. Nie będziemy tworzyć nowej definicji dziennikarza czy blogera czy też tworzyć konfliktu. Spróbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie, w którym miejscu granice między rzetelnością, odpowiedzialnością, wiarygodnością, biznesową kalkulacją się zacierają, w których momentach świat mediów i dziennikarstwa się przenika i jak poszczególne grupy mogą z takiej sytuacji skorzystać.

Piotr Stasiak (Newsweek) - http://www.newsweek.pl/

Tomek Machała (NaTemat.pl) - http://natemat.pl/

Robert Stępowski (blog Treść Jest Naważniejsza  http://trescjestnajwazniejsza.pl/

(prowadzenie: Maciej Budzich)


14:00 - 15:00 przerwa obiadowa

przerwa obiadowa (obiad we własnym zakresie, na odległość strzału z łuku od kina Luna dostępnych jest wiele lokali od baru mlecznego przez wegetariańskie papu po hispterskie knajpy z Placu Zbawiciela)

15:00 - 15:30

Orest Tabaka - http://orest.tabaka.eu/blog/

Zmiany, zmiany, zmiany... czyli o tym jak eksperymentować w życiu i robić rewolucje w życiu, pasjach, zarabianiu

15:30 - 16:15

Jak swoje pasje i pomysły przekuć w dobrze funkcjonujący projekt, zbudować silną markę, wykorzystać media społecznościowe oraz przemyślane działania marketingowe.

Jacek Kotarbiński (Subiektywny blog o sztuce marketingu) - http://kotarbinski.wordpress.com/

Michał Górecki (koszulkowo.com, http://michal-gorecki.pl/)

Anita Kijanka (Com Creation) - http://comcreation.pl/

Orest Tabaka - http://orest.tabaka.eu/blog/

(prowadzenie Maciej Budzich)

16:15 - 17:00

Jednoosobowy kombajn multimedialny czy zespół ludzi i własna mała telewizja? Jak wygląda warsztat i dzień pracy twórcy internetowego wideo, z jakich narzędzi korzysta, jak planuje kolejne materiały i ile tak naprawdę siedzi przed komputerem

- Remigiusz Maciaszek (Rock) - http://jarock.pl/

- Michał Stępień - http://kotlet.tv/

- Bartłomiej Szkop (twórca Baśka.tv, projekt Gr@żyna)

- Robert Pasut - Abstrachuje.TV

- Marco Kubiś - (Marco)

- Marek Hoffman - AdBuster

(prowadzenie Maciej Budzich)

 20:00 - ...

 wieczorna integracja (miejsce wybierzemy podczas trwania konferencji)

 

Dzień 2 (sobota) - 8 czerwca 2013

10:00 - 10:30

Grzegorz Berezowski, Oskar Berezowski www.cheesecat.com/ - Bloger istota społeczna. Czyli... zapomnijcie o blogu! 

O potencjale marketingowym społeczności blogera budowanym... poza blogiem. A moc jego jest wielka. Niektyty Krytyk ma więcej subskrybentów na Yotube niż TVN. Maffashion to jedna z 10 najgroźniejszych ryb nawet jeśli wrzucimy ją do jednego jeziora z piraniami z firm odzieżowych. Kwestia Smaku ma większy wpływ na społecznościowy smak Polaków niż restauracje Magdy Gessler.

10:30 - 11:00

Aleksander Szulc - www.sotrender.com

Jak wykorzystać wiedzę z Facebooka (i nie tylko) w relacjach marka-bloger. Jak społeczność reaguje na treści marek. Jak społęczność reaguje na treści blogerów. Jak określić z kim współpracować. Po czym poznać, że było warto.

11:00 - 11:45

Paulina Stępień - www.kotlet.tv - jak połączyć prace z pasją, jak to wszystko ogarnąć i kto to wszystko zjada - czyli kotlet.tv, jeden z najpopularniejszych blogów kulinarnych... od kuchni.

 11:45 - 12:15

Intrygi, rozterki i ekscytacje - czyli jak wygląda i czym żyje blogosfera parentingowa. 

Z czterema blogującymi mamami porozmawiamy m.in. o tym czy blogowanie o dziecku można przekuć w biznes, kiedy zarabianie na dziecku jest nieetyczne, co jest głównym powodem sporów wśród blogerek parentingowych, czy można już mówić o profesjonalizacji blogów parentingowych.

Agata Aleksandrowicz - Hafija.pl

Marlena Wróblewska - Makoweczki.pl

Anita Bachowska-Pęczak - Srokao.pl

Ewelina Krajewska - Bobofashion.pl

(prowadzenie: Ilona Patro)

12:15 - 13:00

Blog jako pierwszy, świadomy krok do biznesu, czy biznes jako konsekwencja blogowania? Czy blog może pomóc w rozwoju własnej firmy, marki? Jak to robić z głową i klasą.

- Magdalena Kanoniak (Radzka) - www.youtube.com/user/raaadzka

- Michał Kędziora  (Mr Vintage) - www.mrvintage.pl/

- Roman Zaczkiewicz (Szarmant) - www.szarmant.pl/

(prowadzenie Bazyl Lia)

13:00 - 14:00 przerwa

przerwa obiadowa (obiad we własnym zakresie, na odległość strzału z łuku od kina Luna dostępnych jest wiele lokali od baru mlecznego przez wegetariańskie papu po hispterskie knajpy z Placu Zbawiciela)

14:00 - 14:30

Kreacja showmanów w internecie oraz ekspansja do mediów offlinowych

prowadzący Adam Drzewicki - http://maturatobzdura.tv/

- Krzysztof Gonciarz - http://krzysztofgonciarz.com/

- Piotr Dybski - http://maturatobzdura.tv/

- Martin Stankiewicz - www.youtube.com/martinstankievitz

14:30 - 16:00

Łukasz Węgrzyn

O prawie, umowach, ochronie wizerunku, organizacji konkursów i wszystkich trudnych sprawach które dotyczą blogosfery i vlogosfery